ΖΗΤΕΙΤΑΙ ADMINISTRATIVE ASSISTANT – Λεμεσός
Στείλτε πλήρες βιογραφικό σημείωμα στο info@geg.com.cy μέχρι τις 20 Μαΐου 2016.
Βασικά καθήκοντα
– Καλωσόρισμα πελατών και συνεργατών και εξυπηρέτηση τους
– Χειρισμός τηλεφωνικού κέντρου και διοχέτευση τηλεφωνημάτων και μηνυμάτων στο αρμόδιο πρόσωπο
– Ενημέρωση συναδέλφων για μηνύματα κατά την απουσία τους
– Διαχείριση έντυπης και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας της εταιρείας (φαξ, επιστολές, e-mail κλπ.) και καταγραφή αρχείων
– Τήρηση πρακτικών κατά τις συνεδριάσεις και ενημέρωση συμμετεχόντων
– Παραγγελία γραφικής ύλης
– Αρχειοθέτηση προσφορών, μελετών, αλληλογραφίας, εγγράφων
– Ανάληψη και εκτέλεση οποιωνδήποτε άλλων συναφών καθηκόντων όπως αυτά ορίζονται από τους Υπευθύνους των τμημάτων
Απαραίτητα προσόντα
– Άριστες οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες
– Δυναμική και θετική προσωπικότητα
– Άριστη γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
– Άριστη γνώση H/Y
Η πρόσληψη θα γίνει στα πλαίσια του Σχεδίου Στελέχωσης Επιχειρήσεων με Απόφοιτους Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (De Minimis)